Mój Pierwszy Raz

Cześć!

Chcesz zmienić coś w swoim życiu?  To dobrze trafiłeś!
Mam na imię Paweł, interesuję się poszukiwaniem szczęścia w życiu. Jako mój cel życiowy postawiłem sobie spełniać marzenia i naprawdę żyć.
Kocham poznawać nowych ludzi, czytać książki, spotykać się ze znajomymi. Czyli wszystko co przeciętny nastolatek.
Jeśli nie masz marzeń radzę niezwłocznie opuścić ten blog.
One thought on “Mój Pierwszy Raz

  1. każdy ma marzenia, ale nie każdy to pokazuje. Nie każdy ma też ilość tej ostatniej rzeczy, która wyszła z puszki pandory, przez co wygląda, jakby nie miał marzeń

    Lubię to

Skomentuj

