Wakacje

Wakacje!

To najlepszy czas na spełnianie swoich marzeń. W te wakacje mam zamiar zarobić trochę pieniędzy i jednocześnie spełnić marzenie z dzieciństwa. Moim marzeniem z dzieciństwa jest  to aby zostać aktorem i być sławnym. I wreszcie mam szansę wystąpić w serialu. W dniach 18-26 lipca w moim mieście robione będą zdjęcia do najnowszego kryminalnego serialu TVN. No cóż pojawiła się taka okazja żal było by jej nie wykorzystać. A więc wysłałem swoje dane i aktualne zdjęcie. Godzinkę po tym dostałem wiadomość zwrotną, w której powiadomili mnie, że w przyszłym tygodniu zadzwonią omówić szczegóły. Wiem, że to tylko rola stażysty ale nawet najmniejsza rola może być początkiem czegoś wielkiego.

Koniec roku, nie oznacza tylko szczęśliwego i beztroskiego czasu wakacyjnego. Zakończenie roku jak dla mnie jest smutnym wydarzeniem. W tym dniu rozstajemy się z osobami, które przez te lata stały się prawie rodziną. Tuż po otrzymaniu świadectwa ukończenia gimnazjum człowiek zaczyna się jeszcze obawiać nowej szkoły. Czy będę mieć tam znajomych? Jak to będzie? Czy mnie zaakceptują? Trzeba się z tym pogodzić i żyć dalej.

Mam tylko jedną radę dla osób obawiających się nowej szkoły. Musicie uświadomić sobie, że inni też nikogo nie znają i obawiają się tak samo jak Wy. W nowej szkole można zacząć prawie wszystko od nowa, przecież nikt was tam nie zna.
Trzymajcie się! 😀

,,To nie jest ko­niec, to na­wet nie jest początek końca, to do­piero ko­niec początku.”
5 thoughts on “Wakacje

Skomentuj

